Esport lederstilling? Erfaring, der vil gøre dit CV en hel del vildere? Og vil du være del af et team, der kan hjælpe dig igang og lære dig op i dit arbejde?

Lyder det fedt for dig, så ansøg om at blive frivillig som leder indenfor vores Overwatch- og/eller PR-afdeling!

Vi søger:

Opgaver for en afdelingsleder

  • Holder det store overblik over afdelingen.
  • Har kontakten mellem afdelingen og resten af foreningen.
  • Lægger en plan og strategi for udviklingen af afdelingen.
  • Sørge for at holde overblik over frivillige og sørge for at de trives.
  • Lægger budget for afdelingen.
  • Samarbejder med HR om at have udviklingssamtaler med de frivillige i afdelingen engang om året.
  • Sikrer at afdelingens processer og koordinering bliver udført korrekt.
  • Møde hver 2. uge med de frivillige i afdelingen.
  • Ledelsesmøde hver 6. uge med andre afdelinger.

Du kan forvente at bruge 5-10 timer om ugen i denne rolle.

Opgaver for en mellemleder i PR

  • Koordinering af opgaver.
  • Opfølgning af opgaver.
  • Ad hoc hjælp til opgaver.

Der kan forventes at bruge 5 timer i ugen i denne rolle.

Send en ansøgning til os på hr@aabesport.dk, hvis du er interesseret.

Vi hos AaB esport glæder os til at høre fra dig!